tisdag 18 juni 2013

Gokväll!



Dagen har spenderats utomhus i det härliga vädret, trots att jag egentligen skulle behövt tvätta och städa, men vem vill göra det när de är fin väder? Inte då jag iallafall :)
Hoppas på lika fint väder imorgon så man kan vara ute hela dagen. Hoppas förstås att vädret ska vara perfekt hela sommaren men framförallt torsdag och fredag. För på torsdag ska vi ha matdag på dagis, då ska det bli midsommarlunch. Då blir det grillning. Har lovat att baka marängtårta också, så det ska göras imorgon kväll. På fredag är det ju midsommarafton och det vore ju kul om det slapp regna, för vad jag kan komma ihåg så har det väl regnat de senaste åren?
Imorgon har jag mycket att göra som det känns, handling och fix inför fredagen, då vi har matdag på torsdag så hinner vi inte med att göra det då. Sen ska det plockas blommor till midsommarstången som dom ska ha på dagis, det ska bakas tårtor m.m

Nä, nu ska jag bära ner Amina till sin säng då hon däckat i soffan.

Ciao!

Inga kommentarer: